10 Julai 2010

Bersatu Untuk Palestina!

Salam semua..

Hari ini saya nak cerita tentang apa pulak yek?

Ohh..teringat pulak surat khabar Metro semalam yang ada menulis tentang Presiden Iran selar AS sebagai diktator.Isu yang agak menarik untuk diperkatakan semua.Memang semua dah sedia maklum AS memanglah sebuah negara penindas.Penindasan dari segi apa? Semestinya yang saya ingin perkatakan adalah penindasan terhadap umat Islam.

Presiden Iran,Mahmoud Ahmadinejad menyelar AS dan Israel sebagai diktator dunia dan sepatutnya era diktator ini sudah berakhir.Perlu ada pihak yang menamatkan kezaliman mereka di muka bumi Allah ini.

"Kami akan menamatkan penderitaan rakyat Palestina.Mereka akan kembali ke tanah air mereka semula dan kami akan sama-sama meraikan kejayaan itu" jelas Presiden Iran itu lagi.

Saya dengan sukacitanya gembira untuk bersama beliau. Mungkin ada pihak yang rasa sangsi sebab mereka ini Syiah tapi saya memperjuangkan penyatuan Islam sedunia. Jadi perlukah saya membangkang? Tidak sama sekali! Saya bersama beliau dan rakyat Iran menegakkan kebenaran dan membebaskan Palestina dari kecaman Israel.Tidak perlu memandang mereka dari sisi Syiah atau Sunni. Mereka juga umat Islam seperti kita. Jadi mengapa kita perlu menentang mereka?

Sedarlah wahai umat Islam...kita ini di penghujung zaman. Fitnah dunia itu sentiasa melata untuk menghancurkan Islam.


p/s : Iran telah berjaya mencipta robot manusia. Sila rujuk laman blog Faisal Tehrani

Tiada ulasan: